Onderwijsonderzoek, evidence en onderwijspraktijk
![](/app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-1126x676-crop-50-50.jpg 1126w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-1126x676-crop-50-50.jpg 1126w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-960x576-crop-50-50.jpg 960w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-786x472-crop-50-50.jpg 786w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-786x472-crop-50-50@2x.jpg 1572w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-728x437-crop-50-50.jpg 728w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-728x437-crop-50-50@2x.jpg 1456w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-536x322-crop-50-50.jpg 536w, /app/uploads/2023/03/online-g465059f61_1920-536x322-crop-50-50@2x.jpg 1072w)
In deze editie van DNM-Online is de complete gedachtewisseling opgenomen tussen hoogleraar Jan Bransen, die in Vermijd bewijsmateriaal! Over onderwijs en evidence vraagtekens zet bij het gebruik van evidence in het onderwijs, een tweetal onderzoekers, de hoogleraren Wilfried Admiraal en Martijn Meeter, en Monique Marreveld, hoofdredacteur van Didactief. Ten slotte zijn hun reacties weer voorgelegd aan Jan Bransen, en heeft hij hierop gereflecteerd.